Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Mon, 18 Nov 2024 16:18:21 +0200

Tere!

Narva Linnakantselei menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/12396 
aadressile Ida-Viru maakond, Narva linn, Tiigi tn 9a (Piirivalvekordon) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitusseadustik §54 (6) Pädev asutus esitab 
kasutusloa taotluse eelnõu vajaduse korral: 1) kooskõlastamiseks asutusele, 
kelle õigusaktist tulenev pädevus on seotud kasutusloa taotluse esemega; 2) 
arvamuse avaldamiseks asutusele või isikule, kelle õigusi või huve võib 
ehitis puudutada.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27180806>  (menetlus nr: 
461628), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 28.11.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Narva Linnakantselei) või menetleja (ELLEN UUSKÜLA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister